December 8, 2015

the next baby A?maybe?

Tak tahu nak bagi tajuk post apa...taip pastu delete balik..taip pastu delete balik...dah kenapa ye..haha..

okeh!sebenarnya aku nerves yang amat ni...period lambat!tapi baru seminggu..haha..tapi itulah risau cuak nerves semua ada...

tahun depan Arsyad dah 6 tahun...Amani 5 tahun...Ardini setahun lebih...mampukah nak handle another baby A?hahahha...

kami takdelah nak menolak kalau itu dah rezeki kami...Dia punya aturan untuk kita adalah yang terbaik kan...aku dan husband terima..takde pun nak merancang...cumanya disebabkan aku ni special case sikit so agak takut untuk lalui tempoh kehamilan kali ke 4..pastu yang aku paling tak tahan adalan tempoh alahan!weii tak larat nak muntah sepanjang hari...semua tiga orang tu aku alahan yang sama..muntah, muntah and muntah...masuk 5 bulan alahan pun makin kurang..

nie baru lewat 1 minggu..tunggu je lah..hahahhahha...

hopefully...

kali ni tak tau la nak harap pregnant ke..tak harap ke...serba tak kena...

owh!paling aku malas nak dengar!pasti ada suara-suara negatif...seperti persalahkan kami tak merancang dengan betul...pelik kan mereka ni..seolah-olah mereka Tuhan..bole persoalkan kejadian yang Dia dah tentukan...

okeh!nanti will update soon if positive or negative k...

Terbayang-bayang aku dengan 4 orang anak..hahhaha..

love,
Nerves mommy hazirah

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers



**MuhammaD ArsyaD bin ShahruL AzuanDi**BoRn On 12 Sept 2010**3.09 kG**
**NuR AmaNi binti ShahruL AzuanDi**BorN on 07 Nov 2011**3.11 kG**
_____________________________
[SPECIAL DATE]
** 26 August 1985_sEe tHe woRld..Alhamdulillah..
**30 May 2009_Change ThE StaTus To MrS HaZirah..
**12 Sept 2010_Be A IbU to My KiD..
______________________________
HOME SITEMAP DISCLAIMER