January 31, 2013

GLOW session with CDM RAZALI

assalamualaikum...

its all about TEAMWORK!! dulu zaman study lecturer biasenyer suggest study in group...why?sebab kiter bole share maner yang kita tak tahu dengan yang lain...lagi bole share ilmu n experience yang kiter ada..

kat tempat kerja teamwork pon penting kan?sama jugak dengan kami di GREEN LEADERS GROUP...kami semua diajar untuk jadi seorang leader yang berjaye..every single step akan di ajar...n kita follow rapat-rapat apa yang di ajar leader memang comfirm jadi!! =)

so last weekend our group under CDM to be Kak Wati berkumpul kat GREEN LEADERS ACADEMY MALAYSIA ( GLAM ) for the GLOW SESSIONS with CDM Razali...apekah itu glow sessions?GLOW means Green Leaders Orientation Workshop...kat sini semua bisnes partner akan diajar from zero to be a successful entrepreneur...suntikan semangat dan dorongan akan di beri oleh mereka yang dah berjaya...perlu ke semua nie???yupp!!sangat perlu sebab kiter buat semua nie untuk hari esok kiter...for our future...semua ilmu nie sangat berguna supaya kiter buat bersungguh-sungguh n bukannyer separuh jalan... =)


CDM Razali share segala ilmu+strategy+pengalaman n semua lah yang berkaitan untuk jadi seorang yang berjaye..CDM Razali n his wife CDM Hanis Haizi merupakan online pioneer in this bussiness...so memang banyak la tips yang diberi berkenaan online marketing...

disebabkan gie duk terengganu n tak dapat pergi for the glow sessions tapi disebabkan TEAMWORK kitaorang yang tak dapat pergi tetap dapat info daripada glow session tu...sebab tu lah penting teamwork yang betul2 ada leaders yang sangat komited dengan teamnyer....i'm so lucky be in the right group!!

ramai bisnes partner yang dapat pergi for the glow session...ada partner yang datang dari Sarawak...Kuantan...

sebahagian bisnes partner yang attend the GLOW sessions with CDM Razali

my great leader Kak Wati...bisnes partner Diyana...my great leader also Na...

Na with my leader Sarah
 lets be part in my team!

Gie @ Hazirah Mohd
0139219135
hazshah8285@gmail.com




No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers



**MuhammaD ArsyaD bin ShahruL AzuanDi**BoRn On 12 Sept 2010**3.09 kG**
**NuR AmaNi binti ShahruL AzuanDi**BorN on 07 Nov 2011**3.11 kG**
_____________________________
[SPECIAL DATE]
** 26 August 1985_sEe tHe woRld..Alhamdulillah..
**30 May 2009_Change ThE StaTus To MrS HaZirah..
**12 Sept 2010_Be A IbU to My KiD..
______________________________
HOME SITEMAP DISCLAIMER