April 26, 2012

5 StePs To Own A eCoswaY FrancHise Store

Alhamdulillah ada mase untuk update pasal new bisnes baru saye join...dapat join nie pon sbb my fren banyak tolong...biasala kan kalo bisnes mmg modal la yg duk main kat kepala nie kan...pape pon just want to share how this bisnes begin...heeee....
1. Langkah Pertama
Daftar AHLI Business Owner(BO) RM100 - erti lainnye jadik ahli cosway..

2. Langkah Kedua
Belian produk eCosway sebanyak 1000eV hanya sekali seumur hidup untuk melayakan anda mendapat pendapatan tiada terhad. utk buat 1000eV nie ader macam2 cara...bole start beli sikit2 or keluarkan modal RM 5,000 untuk teros buat pembelian nie..

3. Langkah Ketiga 

Memperkenalkan produk atau perniagaan eCosway kepada sahabat-sahabat, saudara mara dan sesiapa sahaja yang berminat sebagai BO atau VIP. Tak Salah berkongsi peluang ini dengan saudara mara, sahabat handai, yang juga mungkin berminat memilikinya. Setiap ahli yang anda perkenalkan berjaya memiliki free store, anda juga akan mendapat royalti daripada rangkaian kedai-kedai tersebut.


untuk ahli BO kena bayar RM100...n untuk VIP RM 30...kalo kiter dah biase beli barang cosway better daftar ahli...dapat jugak benefits nanti..

4. Langkah Keempat

Temuduga/Interview- Anda akan menjalani proses temuduga di Kuala Lumpur untuk memastikan anda berkelayakan menjaga bisnes yang diberikan kepada anda. Store yang diberikan secara percuma kepada anda bernilai lebih RM800ribu. 

Kursus/ Latihan -setelah berjaya, anda akan menjalani kursus selama 15 hari untuk mengendalikan sistem mpos, kawalan stok dan sebagainya.
kedai yg pihak cosway bagi kiter takyah bayar pon untuk sebarang renovation...security...sewa kedai...yg kiter perlu bayar gaji pekerja kita n bil2 air,elektrik,telepon...best x? =) kalo dah pendapatan kedai 30k sebulan....agak2 cukup tak utk kiter shoping ehhh?haaaaaaa......

5. Langkah Kelima
Sediakan proposal lokasi kedai yang dipilih. Maka berniagalah anda dimana lokasi pilihan anda.


ok kot kan?sbb kalo nak bukak franchise modal agak besar kott...ratus2 riban tuu...

anyone berminat pm gie okay.... =)

InsyaAllah mudah-mudahan dipermudahkan untuk saye semuanyer...amin.... =)

2 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers



**MuhammaD ArsyaD bin ShahruL AzuanDi**BoRn On 12 Sept 2010**3.09 kG**
**NuR AmaNi binti ShahruL AzuanDi**BorN on 07 Nov 2011**3.11 kG**
_____________________________
[SPECIAL DATE]
** 26 August 1985_sEe tHe woRld..Alhamdulillah..
**30 May 2009_Change ThE StaTus To MrS HaZirah..
**12 Sept 2010_Be A IbU to My KiD..
______________________________
HOME SITEMAP DISCLAIMER