Mar 2, 2017

New Beauty Consultant with Mary Kay

finally i made the decisions!


sebab apa terjebak dengan Mary Kay?

1) nak kulit wajah yang sihat
2) dalam masa yang sama nak tolong others jugak supaya mereka tahu pentingnya kecantikan yang asli
3) more me time!

kalau nak kekal kulit sihat kenalah tahu caranya..kena tahu produk apa yang kita guna..kena tahu kandungan dia..jangan salahkan produk kalau lepas 3 bulan muka jadi menggelupas, berjerawat...sebabnya apa?kita pengguna nie sepatutnya kena ada ilmu jugak sebelom mencuba sesuatu produk itu..bukan main beli je..

haritu dah tahu cara nak cuci muka..sapu krim macam mana..so nanti boleh belajar lagi dan lagi..excited sebab nak buat kat muka sendiri kan nanti..hehe


nak tahu macam mana nak kulit sihat & cantik?

whatsapp 013 9219135
New Beauty Consultant
hazirah mohd

No comments: