February 12, 2017

Teknik Urutan Muka

korang selalu buat urutan muka tak?khamis lepas aku ada belajar cara nak bersihkan muka dengan betul..ada cara dan teknik rupanya..so aku amal buat teknik yang di ajar tu..harini ni dah 4 hari aku cuci muka dengan cara yang betul..mesti korang nak tahu kan apa hasilnya..hehe..nie bukan sindiket menipu untuk lariskan barang jualan ye..sebab aku belom start dengan Mary Kay lagi..cuma aku apply ilmu yang aku dapat dari beauty consultant mary kay khamis lepas..

aku share the results yang bagi aku sangat positif..kulit muka aku rasa lembut, anjal, rasa best!sebelom nie tak rasa macam ni tau lepas cuci muka...sekarang bila guna teknik yang betul, nampak lah kesan dia..

nak tahu caranya?whatsapp je k..
0139219135

yang penting korang cuci muka dengan jari jemari je tau!lembut je gosok..tak boleh nak sental kuat-kuat..


gambar kredit to google

aku masih dalam pertimbangan sebenarnya nak sign up with Mary Kay...tapi aku memang dah fall in love dengan cream muka, bedak & lipstik Mary kay..aishhh...moga tidur malam ni dapat petunjuk..hehe..manalah tau mimpi drive pink car yang Mary Kay sponsor tu ke..mana tau kan..haha

so itu jelah bebelan malam ni..
goodnight!

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers



**MuhammaD ArsyaD bin ShahruL AzuanDi**BoRn On 12 Sept 2010**3.09 kG**
**NuR AmaNi binti ShahruL AzuanDi**BorN on 07 Nov 2011**3.11 kG**
_____________________________
[SPECIAL DATE]
** 26 August 1985_sEe tHe woRld..Alhamdulillah..
**30 May 2009_Change ThE StaTus To MrS HaZirah..
**12 Sept 2010_Be A IbU to My KiD..
______________________________
HOME SITEMAP DISCLAIMER